Check-in Music

Framme i Vinterstaden igen

Publicerat: 2012-04-11 av Linda | Kategori: Tips

Eller kom fram imorse egentligen, slocknade i soffan. Var framme strax innan sex tiden på morgonen så var en aning trött kan man säga. Gjorde en jätte god middag idag, blev sesamtäckt Quorn filé! Nyttigt och riktigt gott :)

Tänkte skriva receptet här, sen kan man ju ha vad man vill till tex. potatis, pasta eller ris.
Här kommer receptet i alla fall:

Sesamtäckt Quorn filé
4 portioner
4 Quorn filéer
2 dl Sesamfrön
En liten flaska med Sweet chili sauce
Olivolja för stekning och marinering

Blanda Quorn filéerna med oljan och sesamfröna. Stek dom ca 5 minuter på varje sida tills dom får en gyllenbruna färg. Häll sen i Sweet chili och låt puttra på svag värme i ca 10-15 minuter. Vänd på Quorn filéerna lite då och då. Sen är det bara att servera, med valfritt tillbehör :)

Har dock ingen bild på detta men kan lägga ut en bild på några av de smycken jag gjort själv, enligt min egen design. Min smyckes design sida heter Design by Linda på facebook om någon är nyfiken.

     


Kommentarer
Postat av: Nadja - nadjaskitchen.se

Hej på dig, tack för att du besökte min mat- och bakblogg. För att svara på din fråga så kommer jag inte riktigt ihåg hur jag gjorde med annonsen. Men jag måste nog ha valt storlek på något sätt för den är ju mindre än din. Jag förstår att du blir irriterad. Sparade man den först någonstans eller var det bara att kopiera? Det var ett tag sedan jag la upp annonsen så jag kommer inte riktigt ihåg. Men du borde kunna kontakta Bloggerfy och få hjälp. Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig på ett bättre sätt. Hälsningar Nadja

2012-04-11 @ 21:14:47
URL: http://www.nadjaskitchen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback