Check-in Music

Smyckestillverkning

Publicerat: 2012-04-12 av Linda | Kategori: Design by Linda
Har suttit hela eftermiddagen och under kvällen nu och gjort present till min rumskompis som fyller år, men även present till min kompis som fyller nästa vecka. Har haft ett relativt stort uppehåll från smyckes skapandet, pga c-uppsatsen. Så nu kan jag äntligen börja få utlopp för min kreativa sida igen när c-uppsatsen är inlämnad.

Har köpt många smyckesdelar i helgen och i början av veckan som kom fram igår, så större delen av dagen har gått åt till att göra presenter. Blev riktigt nöjd med båda presenter så hoppas dom kommer gilla dom också. Som student har man inte den bästa ekonomin, men när man som jag samlat på min en del smyckesdelar genom åren så kan man göra personliga och vackra smycken själv och spara några slantar. Ett halsband som kanske kostar 200 i affär, kanske kostar mig hälften eller mindre att göra så det blir betydligt mycket billigare och finare med ett unikt smycke som ingen annan har. Att ge bort till vänner och kanske sälja lite smycke känns roligare :)

Men nu ska jag börja på några beställningar som jag fått för smyckena, är lite av en nattuggla när jag är ledig så får passa på att göra det jag tycker om mest. Här kommer lite bilder på smycken jag gjort:

                          
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback