Check-in Music

Supernatural kväll

Publicerat: 2012-04-11 av Linda | Kategori: Tips
Suttit och haft ett litet marathon av min favorit tv-serie Supernatural. Skulle kunna sitta en hel dag med den serien om jag kunde, men med studier och annat som måste göras är inte alltid det ett alternativ. Efter en lång tågresa på ca 12 timmar och inga föreläsningar under dagen så tänkte jag att lite Supernatural tid är jag värd.

Tänkte tipsa om en riktigt bra sak jag köpte härom dagen på Espresso House. Jag dricker alltid Chai Latte när jag är där och fikar med mina vänner. Upptäckte när jag var där för någon vecka sedan att de har börjat sälja burkar med Chai pulver så man kan göra sin egen Chai Latte hemma. Den kostade inte speciellt mycket heller, tror den gick på ca 79 kr. Rätt överkomligt eller hur?

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback